Kundehistorier
Noen av våre leveranser
Kundeuttalelser
Melhustorget
Geir Samstad - Daglig Leder
«Skjermene er en gunstig måte å formidle budskap på, det er enkelt å endre innholdet på skjermene og kan ha stor effekt hvis budskapet er riktig.
Vi leier også ut skjermplass til utenforstående, så lenge det ikke er konkurrenter av våre leietakere.»
Meca Norge
Hilde Nagel, Markedssjef MECA
«Blikket automatisk trukket mot bilder i bevegelse. Skjermene fyller altså en annen funksjon enn øvrig markedsføring, og vi benytter de til flere forskjellige budskap og informasjon mot bileiere i verkstedet.»
SIT trondheim
Bente Haldorsen Markedsfører
Refererer til film som ligger på Youtube:
«Bruk av skjerm gjør det enkelt for oss å nå frem til elevene med viktig budskap i hverdagen. Om det være seg gode tilbud i kantinen eller andre nyttig informasjon.»

Big Bite Menyskjermer
Big Bite har vært kunde på infoskjerm hos Publy i årevis. Vi leverer både hardware og plattform, Big Bite står selv for innhold på sine infoskjermer. Big Bite har flere hundre skjermer i daglig drift og bruker skjermene primært som menyer på sine utssalgssteder som dekker hele Norges land.

Berkåk Veikro
Berkåk Veikro er et populært stoppested for alle reisende, og har over flere år benyttet seg av digitale skjermer fra Publy. Her får de vist frem levende bilder av fristende matretter på en proffskjerm levert av Publy. Med innfelte skjermer som er benyttet både liggende og stående, får de vist frem gode tilbud, og de kan enkelt og raskt gjøre tilpasninger eller legge ut nye tilbud.
Studentsamskipnaden i Trondheim
Studentsamskipnaden i Trondheim (SIT) skal bidra til at studentene trives i studiebyen, og at flere ønsker å studere her. De har per i dag 10 skjermer som kjører med Publy sin programvare. Disse brukes både som menyskjermer i kafèen for å vise dagens meny og tilbud, oppslagstavler for å dele nyttig informasjon til studentene, og som digitale veivisere for å gjøre det enklere å finne frem i korridorene.

Melhustorget
Melhustorget åpnet i 1984, og har 24 butikker fordelt på 15 000 m2. Kjøpesenteret har hatt skjermer fra Publy siden 2012, og disse spiller en viktig rolle som reklameplass for butikkene på senteret. Melhustorget bruker skjermene både til faste budskap og beskjeder som går gjennom hele året, og de ulike butikene roterer på å bruke skjermen til å vise skreddersydde tilbud til de besøkende.